vineri, 11 aprilie 2008

Nu cred in Dumnezeu atat cat mi-as dori sa-l inteleg si il inteleg mai putin decat cel ce pacatuieste zi de zi.
Atunci cand cant aceste piese, macar pentru cateva minute sunt sigur ca Dumnezeu exista...si ma intreb daca asta e miracolul muzicii sau e Dar de la El...sau amandoua?
M-am intors catre Dumnezeu doar cand am fost la pamant si derutat! Iar El m-a ajutat de fiecare data cand am cerut lucruri drepte!

Si acum sunt derutat si la pamant dar n-am curaj sa cer ce simt ...

Album Tribut Gospel & Spirituals
"I'm Gonna Walk Dem Golden Stairs"
Vol.5




Un comentariu:

Anonim spunea...

Superb! Ce poate fi mai frumos decit o interpretare de exceptie si o orchestratie de nota 11??
Felicitari, Cristian Roman!
Atit tie, cit si orchestrei care cinta alaturi de tine.
Sunteti exceptionali!!!!